torsdag 20 januari 2011

20 / 1 - 11 . doktor & skola

hei gullisar !
det gjorde ont hos doktorn idag :( fick bedövning på två ställe, och han skärde ut två sår.. bedövnings sprutan gör oooont ! :( och den tog inte på ena stället, så han fick göra om det.. och då hade han redan börjat skära i mig ;o
men nu har jag fina plåster ! :D

halva av det ena.. det andra e på vaden.. och skit i min tvätt på golvet (A)¨

skolan idag var awesome, aldrig skrattat så mycket. Emma gör mig glad & jag älskar henne ^^ - jag gillar inte rasmus dock :( han snodde min läsk.. hade lite på slutet kvar.. vilket är det godaste ;o han drack upp den.. sen fick jag en sån.. kanelbulle av anton, sån liten ni vet .. oooh vad heter det !? nånting på G !? iaf, jag fick en sån.. när jag tagit en tugga, så är rasmus snabbt framme och tar den och käkar upp den ;o elaka man !
- nu är jag hungrig,.. mat kanske ? - tror inte mor gjort nåt än, får väl pusha på henne ;)

1 kommentar: