fredag 31 december 2010

31 / 12 - gott nytt år

hei ni :)
jag vill bara passa på och önska er gott nytt år :)
- mitt 2010 har varit bra, men jag hoppas 2011 blir lite bättre.
jag sitter och funderar på om jag klarat av några nyårs löfte
och vad jag ska ha för löfte under 2011,
om vi börjar med vad jag hade, jag tror det var att ändra mig
- jag tror jag lyckats, kanske inte alltid till det bättre
men jag e deffinitivt inte samma person som förra året.
- jag har gått ner i vikt, annan klädstil, annan frisyr & jag har piercat mig
jag e nog även lugnare och mycket tryggare i mig själv. Jag e inte alls lika blyg, utan jag vågar mer. Där har jag "m" och tacka, - han har lärt mig mycket med mig själv, så tack ! :)
och vad jag ska ha för löfte,.. kanske strunta i godis ? - ja, jag ska försöka iaf. Det verkar omöjligt, men jag har klarat fyra månader för nåna år sen, haha, det var jobbigt dock ;) - men vill man så kan man.
Nu ska jag titta lite tv innan jag duschar & fixar mig. Vid sex sticker jag till moster och käkar middag, sen får jag skjus ner till stan där jag träffar jonz&lie för lite mysigt nyårs firande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar