söndag 26 december 2010

26 / 12 - oooomnomnom

hei :D
min natt var great.. jag somnade verkligen med ett leende på läpparna, gud, fler såna nätter tack ! :)
idag har också varit bra. Blev stan i förmiddags me sofie :)
jag hittade en super fin blå klänning, tänkte ha den till nyår, så ni får vänta med och se hur den ser ut tills dess ;) - köpte även ett par hel svarta leggings, känns inte mycket lönt och visa.. alla vet la hur sådana ser ut ? :) - plus lite underkläder ;D men dom får ni inte heller se ;) inte för allas ögon 8)
efter all shopping fetade vi oss på donkan.. mycket uppskattat kan jag säga ! oooomnomonom :D - vi blev även intervjuade av trelleborgs allehanda, så ni får titta efter mig i tidningen (A)
efter stan stack vi hem till sofie, jag ääägde henne på wii idag också, sen tittade vi film, Easy A :) - jätte bra film, se den ! - den får en och tänka efter lite faktiskt :P - förlora oskulden är kanske inte en så stor grej egentligen ? värt och vänta, så det blir med rätt person :)
har ni själv varit och hittat nåt fint på mellandags rean ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar