torsdag 23 december 2010

23 / 12 - bli dig själv igen, jag saknar dig

hei ! :D
oooh va taggad jag är ;D
julafton imorn, om sisådär 12 timmar får jag öppna mina julklappar som ligger och frestar mig under granen ! - jag har önskat mig in-ears hörlurar till mobilen & eclipse :D kom inte på mer, så bad mamma överaska mig ;)
ikväll har mormor&morfar&moster&morbror varit här och ätit julmat & spelat bingolotto, som varje år :) lite av en tradition, mysigt faktiskt ;D
det bästa i år ? - jag vann ! 100 kronor :D - taaackar ;) sitter fint nu runt jul :) Och jag fick julmat ! oooomnomnom, iofs e jag ganska kräsen, så jag äter inte vidare mycket (A) men julskinka & lax äter jag allt ;) yummie !
nu ska jag nörda lite data innan jag ska sova, vill ha imån så ska nanna tidigt !


oooomnomnom !
vad har ni önskat er ? - inget alls kanske ? :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar