tisdag 23 september 2014


23, september
tisdag eftermiddag. 
idag hade jag bara en lektion, så jag hade både tid att mysa med hjärtat imorse innan han körde till jobb samt hinna hem tills vaktmästaren kom vid 12.  Så idag har jag bara slöat,  tagit en lång powernap, tvättat, varit på kvantum en snabbis och sen legat här och degat.
I lördags fick vi ju möbler så nu ser här ut som ett hem, riktigt fint har vi fått! 
fortfarande lite grejer som ska göras men vi kan iaf bo här utan problem nu haha, bara matlagningen som fortfarande är ett äventyr ;) 

Imorgon är det onsdag, den 24 september, 2014.
då fyller jag 20 år!  aaaarhhh vad jag längtar!
det är min födelsedag imorgon!  och som alla borde veta vid det här laget, så älskar jag födelsedagar :D speciellt min egen!
så imorgon efter skolan ska jag hem till sanne och dan, mamma kommer också upp. Kommer bli en mys dag!  mamma ska laga min favoritmiddag bland annat, och så får jag förhoppningsvis någon present, vi får väl se om jag varit snäll nog! 
och vid 21 när hjärtat slutar ska jag hem och mysa och fira sista timmarna med honom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar